Skip to main content

Звіт про проведення рольової гри «Соціальні мережі — перешкода навчанню?» у групі ЛН-21 доцентом кафедри ТППНМ Івашкевич Л.С.

Звіт про проведення рольової гри

«Соціальні мережі — перешкода навчанню?»

у групі ЛН-21

доцентом кафедри ТППНМ Івашкевич Л.С.

 

Рольова гра «Соціальні мережі — перешкода навчанню?» була проведена на занятті 14.10.2015. Метою рольової гри було активізувати та закріпити лексичний матеріал за темою заняття, розвивати у студентів навички критичного мислення та зв’язного мовлення. Рольову гру було проведено відповідно до змістового наповнення підручника Erkundungen C2. Рольова гра тривала 45 хвилин.

Студенти отримали ролі «студент», «матір студента», «викладач» та провели кілька розмов, дотримуючись цих ролей. Всі розмови об’єднувала тематика використання соціальних мереж під час навчальних занять та поза заняттями. У ході розмов студенти повинні були, по-перше, використовувати узгоджену наперед лексику, по-друге, продемонструвати ґрунтовне ознайомлення з темою та навести якомога переконливіші аргументи.

Тема рольової гри актуальна та близька студентам, тому дискусія відбувалася жваво та природно. У той же час дискусія надала студентам можливість задуматися щодо власної поведінки у соціальних мережах. Після проведеної дискусії студенти самі дійшли до висновку, що соціальні мережі далеко не завжди сприяють навчанню і використовувати їх краще з обережністю.

Отже, в результаті проведення рольової гри студенти не лише закріпили лексичний матеріал розділу, але й мали змогу задуматися про відповідальне використання соціальних мереж.

Після гри було проведене обговорення результатів – лексичне наповнення, граматичні конструкції, адекватність та швидкість реакції, логічність викладу думки, аргументованість, переконливість, а також здійснене оцінювання студентів.