Центр дослідження якості освіти Соціо+ КПІ ім. Ігоря Сікорського та кафедра ТППНМ, зокрема, проводять опитування серед здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників, щоб краще оцінити рівень освітнього процесу та сприяти його покращенню.
Пропонуємо ознайомитись з аналітичними даними та ключовими висновками, що допомагають формувати стратегію розвитку нашого університету та кафедри.
1. Аналіз результатів опитування здобувачів освіти щодо якості забезпечення освітніх програм
- Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська;
- Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька;
- Романські мови та літератури (переклад включно), перша – французька.
2. Результати опитування здобувачів ОП «Германські мови та літератури (переклад включно), перша - німецька» другого РВО щодо оновлення Ф-каталогу вибіркових ОК (осінь 2024).
3. Результати опитування здобувачів ОП „Германські мови та літератури (переклад включно), перша - німецька» першого та другого РВО 2024 (весняний період).
4. Результати опитування здобувачів ОП „Германські мови та літератури (переклад включно), перша - німецька» першого та другого РВО 2024 (осінній період).
5. Результати опитування здобувачів ФАКУЛЬТЕТ ЛІНГВІСТИКИ. СОЦІО + (2023-2024).
6. Результати опитування здобувачів ФАКУЛЬТЕТ ЛІНГВІСТИКИ. СОЦІО + (квітень 2023).
7. Моніторинг якості освіти в КПІ ім. І. Сікорського за 2023-2024 н.р.
8. Моніторинг якості освіти в КПІ ім. І. Сікорського за 2022 н.р.
9. Моніторинг якості освіти в КПІ ім. І. Сікорського за 2021-2022 н.р.
10. Опитування здобувачів з питань дотримання норм академічної доброчесності за 2023-2024 н.р.
11. Опитування викладачів з питань дотримання норм академічної доброчесності за 2023-2024 н.р.
12. Опитування здобувачів з питань дотримання норм академічної доброчесності 2022-2023 н.р.
13. Дослідження якості забезпечення освітнього процесу очима викладачів 2023-2024 н.р.
14. Дослідження якості забезпечення освітнього процесу очима викладачів 2022-2023 н.р.
15. Дослідження якості забезпечення освітнього процесу очима викладачів 2021-2022 н.р.